tirsdag 10. november 2009

I see you ...

I see u my darling! xx

I går sov eg lenge, til 11!.. Stått opp tidlig i helge og vekene.. skule og jobb! Fint å sova litt lengre enn til halv 8!:).

Reiste tidlig til Voss med mammo og pappen. Skulle på foreldremøte. Eg var sikker på at det begynte kl 17.00, men var visst 18.00. vel hadde tid til å gå på cafe før då!;).

Gjekk veldig fint på foreldremøte, og dei var fornøyd med meg!:-). eg sjarmerer.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Har endelig sett ferdig episodane av Gossip Girl & One Tree Hill som eg ikkje fekk sett sist veka..
  • Min nye "stucked on my mind"- sang er I see you av Mika. (trykk på link). Den var i ep.8 sesong 3 av gossip girl!
----------------------------------------
Bilder frå Moteshowet på skulen min!-- På Open dag sist torsdag; 05. nov.09
Gorgeous. Awesome. Professional.
-3 av folkene på bildene er av klassen min!:)



ttyl.
xxx Andrea xxx

remember i always see and notice you

3 kommentarer:

  1. Ja, du er ein flink skule-elev! : P Du sjarmerer i senk! :P hah

    SvarSlett
  2. Den økse i taket på bilde såg ikkje heilt trygt ut.

    SvarSlett
  3. heha takk tina! selvfølgelig må ein sjarmera!;))

    hehe nei veit:S.. synd eg fekk ikkje sett showet..da begynte kvart øve 2, og eg måtte ta 2 buss heim!:)vel.. har bildene-rått!: D. han med økse går blant ana i klassen min!:)

    SvarSlett