søndag 8. november 2009

Time of my life! #

Hiaa

U get tired...

I går og i dag har eg jobba. Har rett og slett vert ei jobbe helg!:)

I går jobba eg frå 15.00 - 23.00 - Lært masse om bookingsystem, servering, dekking, vin etc.!
I dag jobba eg frå 09.00 - 15.00 - Dekking, severing, matlaging.. fun! - it's my turn next

Kjente at eg var trøtt i stad..sovna litt på sofaen- det er sjeldent! Men har vert ei helg med masse læring og erfaring og morro! Eine resepsjonisten har til og med gått på samme skule og hatt samme lærar som meg! how awesome isnt that?

Time of my lifee #

Broren min Dan er på besøk..han har vert heime sia fredag: ) Han dreiv å kasta pepperkake på meg istad. dust:P Men det er morro det!

Er og farsdag i dag folkens! :) remember?!
I måro har eg fri frå alt som heiter skule og jobb. thx god! maybe i should by myself a latte.. a couple of days since now!.. i can feel it.

ttyl guys.. Har noken kule bilder å dele!

xxx Andrea xxx

5 kommentarer:

  1. Du er heldig som har fri i måro! : (

    Eg skal på skulen imåro, spansk heile dagen! :/ Og so skal eg på jobb ! :O

    Du får nyyta fridagen din vertfall :D

    SvarSlett
  2. Og forresten eg hate forsatt den komentargreio di, bedre no enn før men forsatt heilt teit.

    Eg skrive ein komentartil deg so trykk eg på legg inn komentar, og trur eg att eg har sendt den so eg klikke ut av bloggen din men når eg kjem innpå bloggen din seinar so er ikkje komentaren min der, då vise da seg att komentaren ikkje er sendt fordi da kom son error drit att eg måtte skriva inn sonn bokstavar..

    Forstår du ka eg meinar ? xD haha, da blei litt komplisert forklart!

    SvarSlett
  3. Ja, du e heldig som har fri i måro! kos deg :D

    Her blei da masse blanding av engelsk og norsk :D hehe. Men da minne meg om deg!

    SvarSlett
  4. Heldiggris høno mi ! men synst du konne våme meg å hatt tysk :)

    Du e flink å jobba!! og bra du har da kjekt :) glede meg te me ska servera neste søndag eg :D

    ilu <3

    SvarSlett
  5. hege; HEehe bra da minne deg om meg! hehe.

    tina; eg skal sjå om eg klare å fiksa da kommentargreio... ;)

    evelyn: hihihi!!:D:.hmm vel da kjem andre gonga sikkert hiheheh... takk!! eg og gler meg til neste søndag:D håpe ikkje me får latterkick. off off. he he.

    ilu2!!

    SvarSlett