onsdag 11. november 2009

For the girlz

Something for the girlz!

Eg fant på nettet!


Ta i bruk, og spør deg sjølv desse spørsmålene vis du er ute etter din drømmemann. ;-).

  • Er han omsorgsfull?
  • Er han god til å kommunisere?
  • Respekterer han deg?
  • Gir han av seg selv?
  • Har han god humor?
  • Passer han på å ikke vere for kontrollerende?
  • Setter han pris på deg?
  • Lytter han ?

    Vi må alle kysse en del frosker før drømmeprinsen dukker opp.

cascada - miracle ( boy meets girls.... we all know the rest ...


I dag meldte eg meg inn i Bioform Treningstudio! Det skal bli bra. Eg har savna å gått på treningstudioet Sprek & Blid etter heima.. Det blir nok ikkje like morro /hark slit som med Evelyn! Men sånn er det!;). Trur dagane vil gå bedre og-morro! Det var litt styr når eg skulle melde meg inn.. med avbetalingsgiro etc! Og endelig fant eg treningstudio btw! Snakk om å vere gjømt:) .. men eg er ganske fornøyd med åpnignstidene! Til 22.00 om kvelden. - Og åpent kvar dag- heile veka!




Dette kan ein finne på studioet
  • Bowling
  • Aerobic
  • Step
  • Styrke
  • Squash
  • Biljard

No skal eg snart på kino og sjå Julie & Julia.- med Anne :). OooiIi shit.. Det er øyeblikk helg att!


xxx.Andrea.xxx

7 kommentarer:

  1. åhr, no går eg gal på komentarsysteme ditt!!

    Men trena e bra:P og Have fun at kino:P

    SvarSlett
  2. bra du ska begynna å trena igjen då :D
    Veit du har vert på kino no, så va den bra ?

    SvarSlett
  3. Sorry Tina..eg glømme å fiksa på da:S heehe...

    Jepp trena e bra!! :)

    Ja filmen var bra!:D var om fransk matlaging/-mat generelt hah.osv osv... Meryl Streep var blant ana ein av dei med hovud rollen ! hehe


    xx

    SvarSlett
  4. Maria då:O.. Dont u believe in true love.lol

    SvarSlett