tirsdag 15. desember 2009

we could have it all. do u want ?

Hei Hei !
Eg visste virkelig ikkje at det hadde gått so lang tid sida sist eg blogga..hmm unnskyld!
sjekk min nye header.

Dont u miss me two more years.. u'll be done with school, and i'll be making history..u know it's all because of you.. hey there delilah,-it's for you.
Eg har vert opptatt med skule og jobbing..veldig!
No begynne da og å nærma seg jul-afta etc.. So litt juleshopping har da og blitt:)
Eg hadde besøk av Ingrid og Evelyn 03 til 04.desember.09 :) Da var kjempekoslig!<3>

..

Sist veka var til Bergen på tirsdagen, der møtte eg Hege og Maria :)<3>

Torsdag reiste eg heim,- fredag hadde eg avtala... Eg hang i bygde with my mates og det like eg veldig godt!!!:)





for på fredag so hadde eg time hos tannlegen,- har ikkje vert sia november 2008. Eg hadde 0 hull, og skal tilbake om 6 - 12 mnd. :)

Eg hadde og frisørtime!Yaay:D eg blei fornøyd. Uvant med kortare hår igjen, men digg!10hi,.
Eg var hos Camilla & Harald seinare på dagen, og bakte pepperkakehus med dei og Tobias:)<3


Seinare ette da igjen var eg hos Maren, der da var eit par andre chicks too:).. Takk for blandingen du kjære maren nabo;)..Reise ette da på Juleball.(arrangert blant ana av Aj-Andreas som du ser på bildet litt oppanfor:)).... Juleballet var veldig kjekt!!;).. Og eg angre ikkje på eg gjekk, allikavel hehe.. Eg var heima rundt 02.30, og stod opp i 08.30 tide neste dag,- begynte på jobb 10.30-15.30.. og so var på hotellet frå 17.00- 23.00 :).

På søndag var eg opp tidlig! Reiste på juleshopping-søndagsåpent! med Anne:). Morro hehe.
På mandag var eg på jobb igjen frå 11.00 - 17.30.. og so reiste eg opp att til Voss 19.10 ;). Eg har timeplan. . .

Og no e eg her:O)). Eg har eit par julepakkka igjen eg må få kjøpt hehe.. Kjøpte blant ana radiostyrt bil til Tobias idag, - og bærte på den,+ matposa gjennom sentrum og opp nabolaget her hehe..+ ryggsekk og vondt i armen ette å ha tatt svineinfluensa vaksinen!:s. var ikkje planalgt å ta den idag men, tenkte å ta den imåro eller torsdag-heima i øystese men men..

Når eg skulle ta vaksinen, måtte ein betala,..eg måtte i minibanken, på vei
ned hadde eg klart å mista da.. gjekk opp igjen til skulen, fant da ikkje..gjekk
ein siste gong ned att,-og fant da!puh. gong eg miste da
ette eg kom til voss... hmm;). Og i dag var me uten lærar fram til kl 15.00!
juhuu..


Eg fekk og 4+ på prøven min om Utføring av salg og salgsaktivitar. ! pleased with it.
Det e og komt masse snø her på Voss, so i heile dag har eg vist folk heima snøen på webcam:) hehe.

EG GLER MEG TIL JULEFERIEN SNART . . . . ;)
plain white t's - a lonely september

Andrea.. xx
momentary happiness
or long lasting sadness ?

3 kommentarer:

  1. wow, her va da masse informasjon :p haha

    Fin header!
    Du e heldig som har snø!
    Koseli å laga pepperkakehus :- )
    Va kos å møta deg å Maria i byn <3 gjera da igjen snart!
    Eg og fekk vaksina i dag. Har skikkeli vondt i armen :s men går nokk øve sikkert.

    Snart juuuuuleferieeeeeee :D:D:D:D:D

    SvarSlett
  2. kjææære vene! ikkje skriv so masse :-( blir sleten av å lesa da! btw, jul-afta?! va da ein kødd?? du må jo ikkje avsløra ka du har kjøpt te tobias :(

    SvarSlett
  3. jul /julafta-- :x tok da i eitt!
    og pakken til Tobias e jo frå pappen;).

    Hahah ein blogg e for å skriva! Vil eg skriva masse gjere eg da!

    SvarSlett