onsdag 16. desember 2009

Many times I lie awake in wonder of it all..

here im sitting.
gratefully
but in pain
av vaksinen.


Eg høre på musikk, surfer nettet og kjedechiller på den verste dagen i veka, onsdag!


Eg fekk litt heimlengsel i dag. hehe. E eit par mnd sia eg har ville heve meg på bussen heim, for da har gått kjempe fint. Men i dag fekk eg litt sånn følelse.. Da e nok for at jul og vinter e her.. Og juleforbredelsa og pynting med familie,.. eg kjem nok heim til alt pynta. jaja :) og tide går so i hampen seint !!


Can You tell me now if this is where I should be?Cuz’ there’s so much I
don’t know. Can You tell me how this chapter of my life is gonna read?Will
the story be complete?And I’m looking inside, but I can’t seem to find The
answers to soothe my soul…You say ..

Spesielt venna ute å har snøball krig.
some of thaaa gang. Julegateåpning 2009.

Be still, I’m preparing your heart. Be patient and wait on Me. Be still, My
grace will pull you through, As the darkness fades away.

So many times I lie awake in wonder of it all, How You’ve brought me to
this place, And I can’t believe, that You’d ever want to use someone like me, You’re
the light unto my feet, And I’m looking inside, but I can’t seem to find The
answers to soothe my soul…You say..

Eg har lest på bloggen til Regine Stokke (R.I.P)-- Og med hennas død, og kor trist dei kjære rundt ho har det,- gjer meg veldig takknemlig for dei eg har rundt meg, dei som gjer dagane lettare og som betyr verden for meg. Love you all.

Tide og dagane går sin gang. om to daga er det helg, -og so skal eg møta tirsdag 22.des, -for litt julekos og so er det Juleferie. Og det vil sei,- eg er ferdig med det fyrste halvåret på Service og Samferdsel,- på hybel.- heile pakkå! .. Det er godt.

I put my trust in You, in Your hands I know I’m safe, Suddenly all
things are clear and I know this is the way...
Tekstsang henta fra sangen
Wait for me
by
Tracy Greek
hør på spotify.

(og bildet ovanfor er Gabriel og Balder)

Take care of yourself. Noone else does it. And more important, take care of the people around you. If they forget it theirselfs. Sharing is caring. and love is the greatest of them all. Share with the world. It will come back to you.-- KARMA.

xx

a.kaRro.

2 kommentarer: