onsdag 2. desember 2009

The smell of your skin lingers on me now ::..

Hey matieeess

Onsdag. Den grufulle onsdag! Dagen midt i veko.. er snart slutt:D

tehee.

Eg hadde gullhår i r'va i dag. Why? Nada importance'.
  • I dag har eg rydda litt som alltid.
  • Vert å trent på Bioform! :L.
  • Gjort den grufulle mattelekso om prosent etc etc.
  • Skreve ferdig logg/timelista for praksis! 1.læringsmål igjen å oppnå! I rule.
  • Kjøpt kjevla til pepperkakedeigen ! haha :D

Fergie - Big girls dont cry !
2morrow får eg besøk av Ingrid(for 1 gong!!) og Evelyn (For 3gong"?) I love my mates!!


Veldig masse snakk om kjoler og diverse på denna tide av året. Pågrunn av juleball, julebord, julafta-nyttårsafta etc.



På bildet under ser du bilde av min nye kjole eg kjøpte i Kristiansand i Oktober. Denna skal eg bruka i bryllupet til eldste broren min i Januar! :).Eg elsker den. Eg elske fargen, ein av mine favoritta! Og formen på den :D

A girl cant have 2 many dresses!!!


Andrea x. xx

8 kommentarer:

  1. Den kjolen er nydelig! Du kjem til å sjå ut som ein engel i den!!

    ilu honey <3

    SvarSlett
  2. Den kjolen er nydelig!! du kjem til å sjå ut som ein engel i den!

    ilu darling <3

    evil.

    SvarSlett
  3. haha takk Evelyn :D

    evil!!?:P

    bastardo.xx
    xxo

    SvarSlett
  4. Ingrid: kort?? hahaa nei:L. skal ikkje ve ned til hælane heller :P

    Hege og Tina : THANKS =D

    SvarSlett
  5. Fiin kjole! :) Eldste broren din? Hvor mange har du??:p

    SvarSlett
  6. Takk Maria :)

    Eg har to?:x)

    Dan og Gerth! hehe

    SvarSlett