tirsdag 1. desember 2009

Is it safe to go? Cos I heard it on the radio..

Hehey


Is it safe to go? Cos i heard it on the radio.. i'll take you home!
a1 -take you home ( nyaste singel på 8-9 år)

Sorry for eg da har gått ei stund sia sist blogging!

Men alt har gått i eit sett.. sist veka på onsdag fekk eg besøk av Evelyn:)Da var koslig.. og på torsdagen reiste me til byn;).. Tog er morro ass :D


Fredag var da heim og helg igjen, lørdag var da jobb på kafeen og hotellet.. og søndag var da julegateåpning koslig!!og mandag jobb på kafeen igjen:) og no sitte eg her, på tirsdag:)..




No drive eg og tar kanalsøk på tvn, eg har utsatt da i øve 1 veka- kjedelige greie. men står eg kan mista tv2 vis eg ikkje gjer da, og greys anatomy e jo ikveld! ;).

I dag e da 1. desember og advent! Eg møtte på Camilla i lunsjen, og ho hadde kjøpt kindermaxi adventskalender til meg!Johooo. God systa hæ!!:). No e da studyyytime. Ttyl people.



og til visse folk: Bli voksen :). Og til andre folk: Takk for at de støtte meg! ;)


I'm in love with a robot
...margaret berger - robot song....




x . Andrea.

1 kommentar:

  1. Bra du fekk deg ein kalendar, vikti da! :p
    Me får kalendar her me og, berre at da e pakke kalendar:) haha.

    Eg vil ikkje bli heilt voksen før om eit par år Andrea! :D

    SvarSlett