torsdag 5. november 2009

Open day. Open heart? Closed.



I do it for love. Love.

LOVE SONG BY SARA BAREILLES
Hear.

A1 - Caught in the middle (f9s- chicksong!)
Hear.

Melanie C - First day of my life
Hear.

I dag er det åpen dag på skulen min! Mange 10.klassa har komt, og læraren og ein elev frå klassen min, må stå og sei det samme om igjen 11 gonger om Service & Samferdsel. Poor them!!! Klassen har måtte jobba med oppgåve i mellomtida. Eg har jobba med rekneskap og marknadsføring,- showing off!;)

10.klasse får sjå eit moteshow som er laga til dei- lucky them. Frisørlinjo har styrt på i øve 1 veka på å fiksa alt klart! Gonna be cool.

Me har fri frå 10.30 - 12.15 ( no er den 11.45 )...hmmm
Eg har langhelg frå klokko 13.55 i dag- når eg sitte på bussen på vei heim! :)

Eg har vert på amfien og kjøpt meg kinderbueno, gul slikkepinn(Rød e best- var tomt!). Pure rush energy drink m/berry apple smak, og Iskaffe-Latte.
ps: eg klarte å søla Pure rush drikko øve skrivebordet, på tlf og nesten på pc'n! careful girl.

speaking of careful! Eg har denne her med meg overalt i desse tide. Da bør du og!
for svineinfluensaen ! Smør på hendene av og til etter å ha tatt i penger på butikk etc. lurt!
Aloe Vera Vitamin E!

This was that for now. It's a start!

xx Andrea xx

3 kommentarer:

  1. Kult med da reaksjoner som er nederst på kvart innleg :D Da likte eg :P

    =)

    SvarSlett
  2. Ja sant TIna:D hihi ( fant da tilfeldigvis hihi)


    A1 YEAAH

    SvarSlett