onsdag 4. november 2009

More personal.... hotel

Eg har fått streng beskjed av Tina om at eg må bli meir personlig! Vel då skal eg ta å blogga ka eg vil gjera ette reiseliv vg2 (kanskje!)... for må vere 18 for å reise!


Hotellakademiet !
(sjekk link-trykk på overskrift!)
Ta del i eit kurs spesielt rettet mot det å bygge opp din kompentanse med tanke på arbeidsoppgaver innen hotellbransjen.


Du vil også få jobbplassering ved slutten av kurset ved eit profilert hotell enten i England, Irland, Kanaløyene eller Kypros. Sett en ekstra spiss på cv'en!


Dette passer for deg som:
  • Har lyst på verdifull arbeidserfaring
  • Har lyst å gjøre noe annerledes
  • Ønsker å reise til England, Irland, De britiske kanaløyene eller Kypros
Jobb ved:
  • Restaurantservice og kjøkken
  • Bar
  • Resepsjon
  • Stuepike
Ved slutten av kurset vil kursledelsen finne en passende stilling for deg i landet du ønsker å reise til. Destinasjonen vil selvfølgelig enhver deltaker selv bestemme. Har du erfaring tidligere fra bar, service eller lignende? Nevn gjerne dette, og du vil kunne konkurrere om plasser ved for eksempel Ritz eller Hilton Hotel. Etter at tilbudet er i orden, er det eneste du trenger å møte opp på jobb med et smil og en strøken uniform.




Lønnsnivået for deltakere på hotellakademiet ligger på 8000-11.000 nok,- i tillegg til at arbeidsplassen ordner med boforholdet.


.. Eg har tenkt mest på Hotellakademiet i England...
















The Waldorf Hilton - The future perhaps? My future?


Aldwych, London, WC2B4DD




xx Andrea xx

5 kommentarer:

  1. Kuuuuuuult :-D Da virka kjekt. Men vil du virkeleg reisa så langt vekk frå meg ? :O Gaalen. Men, rekner med att eg får gratis hotelrom + middag på hotelet du kjem til å jobba på då? :-D

    D::D:D:D:D

    SvarSlett
  2. mhm!!!:D:.. haaha ja helsike eg vil komma meg langt vek!;).. ååjadå:D alt er gratis for deg Tina:)..hihi

    SvarSlett
  3. høyres kjekt ut! Gratis for meg og :D

    SvarSlett