onsdag 20. januar 2010

Hard to say goodbye-s.dolls...

shame on me.

Det er veldig lenge sia eg har blogga no.
Masse ting som foregår. I'll update one day.
Har vert i Bryllup til min broder ! ++

Stage Dolls- :: spotify.

my whiteboard.- leave me some love in the commentfelt, plz.
happy birthday JS og CS!



Desse har eg fått ette besto .. Eg blei aldri skikkelig kjent med besto mi, so det e koslig å ha etter ho her på denna kalde plassen ... ;)
Fornøyd med karakterane mine for 1.termin:) og i dag har eg meldt meg på photoshop kurs med ei i klassen min, skal bli kjekt:)
Imåro e da bergen med Evelyn bestis!

stol på magefølelsen din.. den seie alt..eg eg lært meg dei siste dagane....

yours,
Andrea

8 kommentarer:

  1. Ah, photoshop kurs hørtes awesome ut!

    SV: De fleste burde i hvert fall like musikk!:)

    One Tree Hill<3 Fantastisk tv-serie, fantastisk soundtrack!

    Hehe, er litt lei donkeyboy for tiden jeg :O Pink er bra da!

    Thanks, you too:)

    SvarSlett
  2. hallooo, du er nesten like dårlig som meg til å oppdatere som :p

    SvarSlett
  3. det ble litt feil, men jaaaaa

    SvarSlett
  4. hahah ja eg veit.. eg var nett innom no..skal oppdatera ASAP!!!

    sv;

    Kristin--
    Photoshop kurset er kult :D One tree hill er skamrå serie..ein av dei beste! og lei donkeboy eg og no:P

    SvarSlett
  5. Hei! Så koselig å høre da :D Ja, jeg går på Voss vetdu, Hvilke skole er det du går på da? Jeg går på Husflidskulen på medier og kommunikasjon. Fin blogg du hadde selv da ;)

    Klem <3

    SvarSlett
  6. begynn å blogg igjen då, di høna

    SvarSlett
  7. min nye blogg:::

    www.andakarro.blogspot.com!!!!

    SvarSlett