torsdag 19. november 2009

Where do you find yourself now?

And then we were two...
or one?

Hei Kjære Deg.

Yesterday
Eg glømte å nevna at Therese og Marion var innom skulen min! Dei sjekka ut frisør linja og design & handverk. Kanskje ein av dei går her til neste år? eller Maren.;-Ho og har snakka om da!:)

I look around.. and my friend, you're gone!
-- Lene Marlin; Wish I could.


Today
I dag på vei til skulen ( eg forsov meg litt..hmm) kom da to kjente fjes kjørande i bilveien.. mariell og ei veninna!:). Det var merkelig å møta på dei her! tehee. Eg visste dei skulle til Voss i dag, men allikavel..:) Eg hadde matfri nett når eg møtte på dei, so me rånte litt rundtom, og var oppom til meg og dei fekk sett leiligheten min:)(Endå usikker på om eg skal kalla da leilighet eller hybel? Eg bytte på da!).
Desse små Gledelig Jul greiene her, er shotglass som eg kjøpte på nille! Kjøpte 4 stk..Nett no har eg dei som telysholdara..Eg fekk egentlig ikkje kjøpa dei, eg blei stoppa av ei ansatt, for ho sa dei kan ikkje vaskast i vaskemaskin, dei må tast for hånd.so sa eg da gjekk fint. og ho spør meg " du bruke ikkje vaskemaskin":.. uhh eg har ikkje..(a);)..

  • Kate Voegele - Dont look away album
  • Lene Marlin - Lost in a moment album
  • Jorun Stiansen - Unstable
Musikk eg har hørt på når eg har gjort detta i dag:
I dag har eg gjort på særs lite- for å bruka eit Ingrid ord-særs! Eg har vert på skulen, laga meg god middag; min nye favoritt..pasta,makaroni, steikte pølse og ost og ketsjup på! Yummi..Etter da har eg baka, tatt oppvask og vaska kler.. Husmor ting:)
MmmmM! Desse skal eg ta med heim til mine kjære:) Merk at ein er vekke;)tehee..

I måro e da helg att og eg får sjå mine favorittpersona i verden, som eg elske meir enn på jord!! I love it. damn it.


xxx AndREa xxx

5 kommentarer:

  1. naam, fekk lyst på dei muffinsane no :D men eg får jo selfølgeli i helge. Da e jo eg som er favorittpersonen din ;D

    SvarSlett
  2. hehe:D jaja seff får du!;)hehe.. haahha åja :P

    SvarSlett
  3. Hei på deg, hilsen meg.

    SvarSlett
  4. Da finnes andre folk i verda som óg brukar det ordet, Andrea.

    SvarSlett