mandag 16. november 2009

Bite the dust # in life

Hei mine skjønne små.

Someday everything will all make perfect sense. So for now, laugh at the
confusion, smile though the tears, and keep reminding yourself that everything
happens for a reason.
Har ikkje blogga i helge, for eg har jobba..og vel vert heima. Og då foretrekke eg og tilbringa tid med familie & venna istedenfor blogging. u understand right?

I dag var eg på hotellet igjen:) Skal igjen på kommande lørdag, -skal jobba seinvakt(har fri neste mandag då.- mandaga er ein stille dag på hotell.). Eg og mammo var og på kafe i dag:) vel, ho tilbringte meste av tida å snakka med noken bekjente, mens eg var på kjøkkenet og snakte med folkene der, og fekk mat! Hadde ikkje ete fram til då. teehee.
Eg leste på Ingrid sin blogg., om korleis ho har det for tida, og det gjer meg veldig trist at ei kjær veninna har det sånn. men, motstand gjer det sterkare. her i livet ....

Vel... hennas blogg innlegg inspirerte meg til å skriva personlig her i dag.
Det siste året, frå november 08 - novemer 09 har vert den mest forvirra og surrealistiske tide noken gong, vil eg personlig sei.

November 08
I slutten av november 08, forsvant ein person eg har hatt i livet mitt frå 6-årsalderen.
Personen skuffa meg veldig og dei nær meg. Vil aldri bli tilgitt, og eg vil aldri meir sjå eller snakka med. Og øydelagt masse av livenes vårans.


Desember 08- Februar 09
Desse mnd var intense, forvirrande og fortvilelsesfulle for dei som står meg nær.
Masse tull og problem, meir enn eg kan skriva eller forklara til noken person.- Ikkje berre desse mnd men dei siste årene...
Mars 09
Det var vel denna mnd ting begynte å lysne litt. Eg fekk meg jobb, og eg følte eg fekk litt orden på ting igjen. Har fortsatt samme jobb, 8 mnd seinare. Eg blei og kjent med ein noken persona som betyr masse for meg i løpet av denne mnd..
Det var og på denne tida ein skulle bestemme seg for kva utdanningslinja ein ville gå på. Og eg fekk mange undrene spørsmål og forvirring når eg hadde valgt Service og Samferdsel på Voss, istedenfor Medier og Kommunikasjon i Bergen. Eg fekk, mildt sagt over natte ein følelse på at den linja ville eg gå på. Enda eg hadde vert, i nærmere eit år, bestemt på at eg ville gå på M&K,- og bli fotograf. Fotografering og det å vere fotograf er ein ekstermt stor del av livet mitt, den dag i dag, sjølv om eg går på ei ana linja. Eg lærte meg sjølv at vis eg vil lykkes her i livet, sikkert*, So valgte eg noko eg følte eg hadde meir muligheta og sjanser med. Kanskje noken vil sei eg feiga ut og blei redd for ka resultatet med inntak, og karriere ville blitt. Men eg bryr meg ikkje. For 1.gong i livet mitt, har eg det oppriktig bra, og følger ein drøm, gjer det eg kan få å oppnå den, og lever den.

April - Juni 09
Dei siste mnd av 10.klasse var morro og triste.

Eg har gått kvar dag sida 1.klasse,- med mange av dei samme folkene. Noken hadde eg kunn gått ung.skulen med- 3 år, mens andre barne og ungdomskulen.. Og sett dei mildt sagt kvar dag. Eg skal ærlig innrømme at siste dag, avslutningen, var vemodig og tung. Eg huske godt talen eine læraren sa... Dette her er veldig veldig vemodig...". Samtidig som dette var trist, var det og godt på eit annat vis.. Eg har vert veldig klar, veldig lenge, for å gjere det eg vil og komme meg vidare i livet, og det gjer ein ikkje vis ein står på stedet kvil for alltid. Ein må ta sjanser og det kan vere jævlig... men at the end... det er verdt det. Etter avslutningen i 10.klasse, var eg og mammo å fylte besin på stasjonen, og eg huska eg fekk ein følelse av at no var det noko som var slutt, men samtidig starten på ein ny epoke.
Me var og på klassetur i mai, det var ein ekstremt kjekk tur. Kjekkare enn forventa!


Dagen etter eg kom heim, tok eg fly til mi beste barndomsveninna Malin, og såg ho igjen etter 1 1/2 år, det var ekstremt fint å få sett ho igjen! Ho har alltid vert ein stor del av livet mitt.


Juli 09
Meste av sommarferien gjekk til jobbing, - med mi beste veninna Evelyn! Gode morsomme sommarminne for alltid he he. Storesysto mi gifta seg i juli, det var ein veldig nydelig dag!

Eg fekk og vete at eg kom inn på den vgs linja eg ville i Juli, etter mange mnd undering og håping at eg kommer inn der eg ønsker. Har vert jævlig med å gå å venta!!. Eg huska dagen eg fekk mld om å sjekke vigo, satt eg i buss skuret i øse,-skulle på jobb! Og eg gjekk 5 tima uten å få sjekka.(tide gjekk jævlig seint)... Fysta eg gjor ette jobb, var å gå på biblioteket i Nhs og skulle sjekka..men alle pc'ane var okkupert av innvandrarar, so eg blei ventande i sikkert 45 min.. Og når det endelig blei ledig, kom og Hannah & Anne- og eg sjekka svaret mens dei var der,..den følelsen eg hadde når eg fekk vete det, -var herlig! Etter det, gjekk eg rett ned på jobb igjen og sa til Evelyn; eg kom inn på voss!! Samtidig som eg var superglad for at eg kom inn, var eg litt trist når eg sa da, for det betydde og at eg skulle gå på skule ein annan plass..men... Ein må velge her i livet av og til. Sjanser. Det er mottoet vårt, Evelyn. Ta sjanser. Ellers vil ein ende opp med å angre på ein ikkje gjor det seinare i livet..


August 09
Denne mnd var hektisk og intens igjen.

Eg pakket ned "Ungdomsrommet mitt, "-med mine kjente kule elskede røde vegger. Eg elsker rommet mitt... Einaste eg lot stå igjen ,var mi svarte bokhylle... Ellers pakket eg ned alt. Eg har ikkje sove på rommet mitt sia august, når eg er heime sover eg på eit ana, ... Eg var opp på rommet mitt for eit par veke sia,- 1gong sia august..eg savna rommet mitt!Hehe. Eg fekk og min første leilighet i august-, var på to visninga, og eine falt eg for med ein gong:). Eg huska dagen eg flytta inn, 15 august-ein lørdag.. eg skulle egentlig jobba og so huska eg at eg gjekk og lurte hmm e da stress på jobb? -Eg e sånn med jobb..eg tenke på jobb av og til..ofta. Vel, eg våkna tidlig denna dagen.. Pappen og eg henta henger på statoil for å fylla med tingene mine.. eg haded 6-7 boss sekker med kler.. og masse øsker..ein med kun musikk og dvd. Den snille leigeboaren hos mammo hjalp meg og flytta ting og:). Mammo og Pappen kjørte meg til voss, dei hjalp med å bera inn.. og so kjørte me ned til sentrum, og dei slapp meg av, og eg sa hada for dei skulle heim..og når eg då gjekk ut av bilen og såg dei kjørte.. Då tenkte eg; No er eg på egenhånd, voksen. Eg fekk den følelsen iallefall. Sjøl om eg kanskje ikkje er åleina..men det føler eg ofte.
Første dag på skulen var eg i grueglede humør. Eg har aldri vert so glad for å fått ein dag øvestått før!;)
September 09
I september begynte me med praksis på skulen. Det var eg veldig glad for. Eg elske da:)
Kvar mandag er ein i praksis.(Eg er av og til lørdag eller søndag istedenfor) Eg er på hotell. i luv it. Når eg endelig fekk jobba på hotell, og kjenne korleis det er, fekk eg endå meir bekrefta at eg har tatt det rette valget med utdanning. Og den følelsen er herlig. Eg håper og satser på eg får vere på samme hotell etter jul :).
Oktober 09
Denne mnd skjedde det masse i vennekrets. Eg har, og diverse andre, har sett ei veninna reisa, og sett ei ana returnera... Eg håpe at ho veninno som ein gong reiste, kjem tilbake... always there. Kjære hunden vår, Cæsar- etter 12 år i livene vårans, døde !:'(. Alt er so tomt uten deg!


November 09
One year later..
Ting er bedre på ein måte, verre på ein ana måte. Sånn er livet.
Eg har vert i barnedåp til kjære søte tantebarnet mitt Gabriel<3

Masse forandringa har og vil skje... Og ein stor forandring skjer sikkert igjen snart, men den kan eg ikkje skriva endå. Men det er trist .og det er for meg, personlig, ein drøm som forsvinner. som eg skulle ønske og håpte og trudde ville vere mulig. Men ein person(read: nov 08), har skyld i dette. Og eg kunne ikkje brydd meg mindre om personen vanished from the earth. Eg er slem.

Utøve alt vrølet eg nett har skrevet... masse... so håpe eg på noko feedback og greier.

Og i løpet av det siste året, har eg lært at det kan vere ensomt, men har ein venner rundt seg, er det ingenting som er bedre.

Det er ok å vere trist og ensom, av og til. - eg er. er ikkje du?
og dei som leser dette, og kanskje ikkje kjenner meg særlig.. Vil kanskje oppfatta meg som både glad, deppa, hevngjerrig, ensom og holde fast til ting. - Alt det er sant. Eg sliter med å la ting gå..


(stay tuned for den siste måneden av 2009.. Den kan bli grådig spennande)


The last year i've seen people getting hurt, people hurting people, i've lost things, i've seen people go, i have let people go.. and i have missed people so. But there is one person i cant seem to forget. Or is there several ones?


Ha ein fin kveld vidare:)
I'll leave u hanging.

Remember, It's lonely on the top. Bite the dust.


xxx Andrea
xoxo

6 kommentarer:

  1. Wow, detta var masse å lesa. Men veldig interessant. Eg e glad for at du e fornøygd med den linjo du valgte :-) Eg savne og gå på skule med deg.. :( men eg e uendeleg glad i deg! og eg gler meg masse til å koma på besøk til deg :-)

    SvarSlett
  2. hehe sorry for at da blei masse...:-s.
    bra da var interresant...

    :)) eg savne og gå på skule med deg og!! og gå til skulen med deg og anne, og kappklaga om kor kaldt da e..og kor kjedelig dag da sikkert blir på skulen.
    Uendelig glad i deg og<333:)
    goood! eg gler meg til du kjem!!:)

    SvarSlett
  3. Hannah Loyd Montana16. november 2009 kl. 15:50

    Va ain del å lesa , men eg skjønne da mesta. Har vå igjenom ain del av da med deg . : )

    Ve sai eg e eni med deg i ain del ting.
    Uasnett so må me møtas snart å snakka , berre me 2 . Da trur eg me hadde hatt godt av . . . : )

    SvarSlett
  4. Godt å lesa at du har da bra på Voss og at du er fornøgd med skulen du går på! gjer meg glad. Og eg glede meg masse til å komma å besøka deg snart <3

    Da har skjedd masse da sista åre, har da gjort for meg og, men da går framøve, og eg ser at ting berre blir bedre og bedre for oss begge. Morro å sjå korleis ting e om eit år frå no av!

    Masse glad i deg søta <3

    SvarSlett
  5. Uff. Det var litt mye trist å lese om. Skoleavsluttningen var fæl. Jeg gren kjempemye :p jeg savner 10.klasse!!

    SvarSlett
  6. Hannah: ja eg veit me har vert gjennom ein god del av da sammen.. da mesta :) og ja me hadde sikkert hatt godt av å møtast. :)

    Hege: ja ikkje sant!:.hmm ting blir bedre:). og glad for at du har da bra og!!:) Eg håpe du kjem på besøk snart:) Kjempe glad i deg <33:)

    Maria: hmm.. eg like å ve trist haha:D hmm nei men ja var kjipt..og eg og savne gamletidene ..til tider.. ein god del ofta:/

    SvarSlett